Breng las vegas naar jouw bedrijfsfeest - een avond vol spanning en spektakel!

Geniet van een heerlijk diner in een stijlvolle setting en sluit af met een spectaculair feest. Dans op de beats van de DJ of waag een gokje in de Las Vegas-casinozaal met roulette, blackjack en poker.

  • Echte speeltafels met o.a. roulette, blackjack en poker

  • Diverse culinaire dineropties

  • Feestzaal met podium voor DJ of liveband – klaar voor een onvergetelijk feest

Breng las vegas naar jouw bedrijfsfeest - een avond vol spanning en spektakel!

Waar gaat u voor?

Culinair genieten als start van jullie bedrijfsfeest

Een geslaagd feest begint met goed eten. Tijdens het Las Vegas bedrijfsfeest trappen jullie de avond af met een stijlvol diner. Of je nu gaat voor uitgebreid tafelen of een informele setting met kleine gerechten, wij bieden voor elke wens een passende culinaire invulling.

  • Dineren in een sfeervolle setting

  • Diverse mogelijkheden van een BBQ met live cooking tot een 3-gangen keuze menu

  • Bijpassend wijnarrangement mogelijk

  • Een menu aangepast op uw jouw wensen door middel van een persoonlijk gesprek

De exacte samenstelling én prijzen van alle dineropties kun je bekijken in de aanvraagmodule via de button hieronder.

Bekijk onze mogelijkheden Geen verplichtingen, wel een concreet voorstel
Waag een gokje in de Las Vegas-casinozaal met o.a. roulette, blackjack en poker

Waag een gokje in de Las Vegas-casinozaal met o.a. roulette, blackjack en poker

Na een smakelijk diner is het tijd om de jackpot te raken! Eén van onze zalen verandert in een chique casino waar je je even in Las Vegas waant – speel een rondje roulette, waag je aan blackjack of bluf jezelf rijk met poker.

  • Aankleding ruimte in Las Vegas-style

  • Keuze uit 3 verschillende casino pakketten, met oa: roulette, blackjack, poker, caribean stud poker en 3 japanse pachislo gokkasten

  • Professionele begeleiding en materialen inbegrepen

  • Diverse hapjes & drankjes mogelijkheden

De voetjes van de vloer in de feestzaal

Heb je je collega’s net weggespeeld aan de pokertafel en wil je even ontspannen? Dan kun je naar de feestzaal. Geniet van de muziek, haal een drankje en klets gezellig bij met je collega's – je hebt het verdiend!

  • Direct verbonden met de Las Vegas casinozaal

  • Feestzaal met professionele geluidsinstallatie, geschikt voor eigen afspeellijsten

  • Voorzien van podium en sfeervolle verlichting – perfect voor een DJ of liveband

  • Keuze uit verschillende feestarrangementen

De voetjes van de vloer in de feestzaal

In een paar stappen naar een geslaagd bedrijfsfeest

Dit kun je verwachten

1. Stel je bedrijfsfeest samen

In deze fase stel je online de eerste opzet van je ideale bedrijfsfeest samen:

  1. Ontdek alle mogelijkheden in onze aanvraagtool

  2. Plan je dag en kies je arrangement en producten

  3. Vul je contactgegevens in

2. Wij nemen contact op

Nu gaan we samen de details doorspreken en alles op maat maken:

  1. We nemen contact op om je wensen af te stemmen

  2. Indien gewenst plannen we een afspraak op locatie

  3. Je ontvangt een persoonlijke offerte

3. Geniet!

Alles word geregeld, jullie hoeven alleen nog maar te genieten!

  1. Voorpret & voorbereiding

  2. Feesttijd!

1. Stel je bedrijfsfeest samen

In deze fase stel je online de eerste opzet van je ideale bedrijfsfeest samen:

  1. Ontdek alle mogelijkheden in onze aanvraagtool

  2. Plan je dag en kies je arrangement en producten

  3. Vul je contactgegevens in

2. Wij nemen contact op

Nu gaan we samen de details doorspreken en alles op maat maken:

  1. We nemen contact op om je wensen af te stemmen

  2. Indien gewenst plannen we een afspraak op locatie

  3. Je ontvangt een persoonlijke offerte

3. Geniet!

Alles word geregeld, jullie hoeven alleen nog maar te genieten!

  1. Voorpret & voorbereiding

  2. Feesttijd!

Stel zelf je bedrijfsfeest samen Geen verplichtingen, wel een concreet voorstel
Klanten vertellen

Voor ons bedrijfsfeest met 250 medewerkers hebben we gekozen voor Hotel Marktstad, en dat was een uitstekende keuze.

We hebben heerlijk gegeten – er waren volop culinaire mogelijkheden, met voor ieder wat wils.

Mark Jansen - Veiligheidsregio Noord-Holland Noord

Met 130 Samenwerkers vierden we ons jaarlijkse Bongerduitje bij Hotel Marktstad – en wat hebben we genoten!

Alles was goed verzorgd en het contact met het team van Marktstad verliep prettig en soepel. Zij namen ons alles uit handen, zodat wij alleen maar hoefden te genieten.

Mariska Dekker - Capfun de Bongerd

Voor ons bedrijfsfeest met zo’n 130 collega’s was Hotel Marktstad de perfecte keuze.

De centrale ligging in Schagen was ideaal – voor al het personeel lekker dicht bij huis.

Nico Molenaar - De Geus Bouw

Voor ons bedrijfsfeest met 250 medewerkers hebben we gekozen voor Hotel Marktstad, en dat was een uitstekende keuze.

We hebben heerlijk gegeten – er waren volop culinaire mogelijkheden, met voor ieder wat wils.

Mark Jansen - Veiligheidsregio Noord-Holland Noord

Met 130 Samenwerkers vierden we ons jaarlijkse Bongerduitje bij Hotel Marktstad – en wat hebben we genoten!

Alles was goed verzorgd en het contact met het team van Marktstad verliep prettig en soepel. Zij namen ons alles uit handen, zodat wij alleen maar hoefden te genieten.

Mariska Dekker - Capfun de Bongerd

Voor ons bedrijfsfeest met zo’n 130 collega’s was Hotel Marktstad de perfecte keuze.

De centrale ligging in Schagen was ideaal – voor al het personeel lekker dicht bij huis.

Nico Molenaar - De Geus Bouw

Stel zelf je bedrijfsfeest samen Geen verplichtingen, wel een concreet voorstel
Sfeerimpressie
Onze andere bedrijfsfeest arrangementen

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Wij hanteren geen minimale groepsgrootte. Voor iedere groepsgrootte bieden wij een passende oplossing.

Nee, het aanvragen van een offerte is volledig kosteloos.

Je kunt de datum maximaal 14 dagen in optie houden vanaf het moment dat de offerte is uitgebracht.

De aanbetaling is verplicht wanneer de offerte boven de €1.000,- uitkomt en zodra de datum niet meer kosteloos geannuleerd kan worden.

Hotel Marktstad is gemakkelijk te bereiken. Het treinstation van Schagen bevindt zich op slechts 5 minuten loopafstand. Daarnaast zijn er voldoende gratis parkeerplaatsen op 2 minuten loopafstand aan de Julianalaan 4 in Schagen.

Zodat jullie optimaal kunnen genieten

Volledig ontzorgd bedrijfsfeest

Wij begrijpen als geen ander wat er nodig is om een bedrijfsfeest tot in de puntjes te organiseren. Zo kunt u met een gerust hart genieten van de voorbereiding, zonder zorgen over de details.

  • Een compleet verzorgde evenement van begin tot eind – van de aankomst tot aan de laatste dans.

  • Maximaal plezier met collega’s en relaties, zonder afleiding.

  • Persoonlijk contact met één van onze eventmanagers, die ook aanwezig zal zijn op de dag zelf om alles soepel te laten verlopen.

  • Geen tijdsverlies door transport tussen verschillende locaties – alles onder één dak.

  • Wij werken samen met betrouwbare leveranciers voor o.a. decoratie, bloemen en muziek, en kunnen passende suggesties doen om het feest compleet te maken.

Wij helpen je graag

Contact